Passion

Drogade ögon, dina och mina.
Berusade av passion,
av en kärlek som inte finns.
Viljan av att vara nära;
krypa in under skinnet och stanna.
Bli din


Vi kommer aldrig att bli.
Doften av ditt skinn

berusar min passion.
Dina ögon drogar mina.
Bli min


Kärleken kommer aldrig att bli våran.
Mitt skinn är inte ditt.
Kryp nära.
Din doft bevarar minnet;
av berusande passion.
Bli vår


Saker som gjorde dagen genomförbar

-Vaknade efter en studentfest och mådde relativt bra!

- Denna låt som nyss släpptes har spelats på repeat


- Fina människor som gjort mig glad under dagen

- Utlandsplaner som får mig att komma hit igen

- Universums finaste valp


- Arcade Fire släpptes till Popaganda i sommar, jag ska dit.


-Mitt projektarbete skickades äntligen in



Livet ur en iPhone


Bitch you can catch your own fucking grenade



Två månader och jag älskar honom fortfarande för dessa ord. Tack.

"No bitch I'm gonna catch a grenade, blow myself the fuck up, so that you're alone for the rest of your life depressed as fuck, because your boyfriend just blew the fuck up in front of your face!"

Nowhere boy


Fortfarande denna


Dåliga bandet jag tycker inte om er men

ni täcker över ljudet av sms som inte kommer


RSS 2.0